Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Capital repair road on the Zakhysnykiv Ukrayiny street at the Pokrovs`k city of Donetsk region.
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38144140 |
Вебсайт: | https://rbgp.dn.gov.ua/ua |
Місцезнаходження: | 84306, Україна , Донецька область обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олег Городчиков +380958444129 dor.upr.drbgp.doda@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Бойко Владислав +380959300584 dor.upr.drbgp.doda@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Development of Basic Industries of Donetsk Regional State Administration |
National ID: | 38144140 |
Contact point: |
Oleh Horodchykov +380958444129 dor.upr.drbgp.doda@gmail.com |
Additional contacts: |
Бойко Владислав +380959300584 dor.upr.drbgp.doda@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2021 10:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2021 12:31 |
Очікувана вартість: | 428 806 466,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 432 097,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції подається у формі банківської гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2144032 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору подається у формі банківської гарантії. |
Publication date: | 12 липня 2021 10:09 |
Enquiries until: | 02 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 серпня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 428 806 466 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 6 432 097 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Надання попередньої оплати Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після подання Підрядником заявки. Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 (зі змінами), за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30% річного обсягу фінансування на строк не більше трьох місяців. У разі надання попередньої оплати у четвертому кварталі поточного року - не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом України. Після закінчення вказаного терміну, невикористані суми повертаються на рахунок Замовника в органі Держказначейства, а використані підтверджуються КБ-2в, КБ-3 не пізніше останнього дня вищевказаного строку. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи. Оплата Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами акту прийняття виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2021 10:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2021 10:56 |
Перелік змін до тендерної документації 14.07.2021.PDF | |
14 липня 2021 10:56 |
ТД - КАП вул. Захисників України в м. Покровськ (із змінами 14.07.2021).docx | |
12 липня 2021 10:09 |
Відомість обсягів робіт - КАП вул. Захисників України в м. Покровськ.rtf | |
12 липня 2021 10:09 |
Договір КАП комун (проект).docx | |
12 липня 2021 10:09 |
Зведена відомість обсягів будівельних робіт - КАП вул. Захисників України в м. Покровськ.pdf |
14 липня 2021 10:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 липня 2021 10:56 |
Перелік змін до тендерної документації 14.07.2021.PDF
|
|||
14 липня 2021 10:56 |
ТД - КАП вул. Захисників України в м. Покровськ (із змінами 14.07.2021).docx
|
|||
12 липня 2021 10:09 |
Відомість обсягів робіт - КАП вул. Захисників України в м. Покровськ.rtf
|
|||
12 липня 2021 10:09 |
Договір КАП комун (проект).docx
|
|||
12 липня 2021 10:09 |
Зведена відомість обсягів будівельних робіт - КАП вул. Захисників України в м. Покровськ.pdf
|
Скарги до процедури
Дата подання: 20 серпня 2021 16:34
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-30-000067 ● c403f52630f9438b83b6a20a9c12665d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 16:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.11.2021 № 402
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-07-12-001402-c 12.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-02 19:29:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту автодороги по вулиці Захисників України в місті Покровськ Донецької області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-12-001402-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників тендеру
ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «Славдорстрой», а також щодо відхилення тендерної пропозиції учасника тендеру ТОВ «Данко» та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-06 16:40:20
Про надання пояснень
На ваш запит від 02.12.2021 щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт автодороги по вулиці Захисників України в місті Покровськ Донецької області.» (ідентифікатор закупівлі - UA-2021-07-12-001402-c) департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької облдержадміністрації (далі – Департамент) повідомляє наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації на виконання робіт «Капітальний ремонт автодороги по вулиці Захисників України в місті Покровськ Донецької області.», та затвердженої в порядку, встановленому законодавством України.
Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова) зазначаємо, що пунктом 1 Постанови визначено: «Затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, згідно з додатком». Також на сайті Кабінету Міністрів України за посиланням https://www.kmu.gov.ua/npas/249412232, розміщено інформацію щодо Постанови: «Уряд затвердив заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів. Мова йде про видатки, які передбачені для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету».
Оскільки закупівля робіт «Капітальний ремонт автодороги по вулиці Захисників України в місті Покровськ Донецької області.» не відноситься до видатків для утримання органів державної влади та інших державних органів, тому оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не є обов’язковим.
В той же час Департамент за своєю власною ініціативою розмістив таку інформацію на сайті Департаменту https://rbgp.dn.gov.ua/ua за посиланням https://rbgp.dn.gov.ua/storage/app/sites/17/2021/Plani%20zakupivel/15.07.2021.pdf.
У відповідь на питання про надання інформації та її документального підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників тендеру ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «Славдорстрой», а також щодо відхилення тендерної пропозиції учасника тендеру ТОВ «Данко» та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю надаємо копію протоколу засідання тендерного комітету від 17.08.2021 № 366 (додається) про прекваліфікацію учасників.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку Департамент розвитку базових галузей промисловості облдержадміністрації (далі – Департамент, Замовник), розглянувши висновок Держаудитслужби України щодо моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт автодороги по вулиці Захисників України в місті Покровськ Донецької області.» (далі – Закупівля) (UA-2021-07-12-001402-c), відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає наступні аргументовані заперечення до висновку. Відповідно до частини першої статті 31 Закону: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; …». Відповідно до частини другої статті 16 Закону: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;…». Вимогами тендерної документації (далі–ТД) визначені кваліфікаційні критерії щодо наявності у учасників процедури закупівлі парку машин, механізмів, обладнання, устаткування та ін. У примітці Додатку № 4 ТД зазначено, що на всі машини, механізми, обладнання, устаткування та інше, що вказані у довідках, надається документальне підтвердження. Документальне підтвердження повинно співпадати з кількістю одиниць наявності, вказаних у довідках, та їх нумерацією. В рамках своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «Славдорстрой» (далі – Учасник) надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 1. У зазначеній довідці по позиції № 21 зазначено орендований на підставі договору оренди від 01.02.2021 № 7/02-А екскаватор разом з навісним устаткуванням у кількості 1 од. Тобто, навісне обладнання є складовою частиною екскаватора. Вимогами ТД не встановлено обов’язкового зазначення додаткового обладнання або складових частин механізмів, як це вказав Учасник, але в той же час, не встановлено обмежень, щодо надання такого зазначення. Відповідно до частини дванадцятої статті 29 Закону замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій… Оскільки ТД не містить вимог щодо підтвердження наявності складових частин механізмів Замовник, у відповідності до Закону, не мав права вимагати підтвердження наявності таких складових. Отже Замовником не порушено вимог Закону в цієї частині. 2. У вищезазначеній довідці по позиції № 37 вказано залученя на підставі договору про надання послуг від 02.01.2019 № 2/01-ут автокранів КС-45717 К-1 на шасі КамАЗ 65115 в/п 25 тон, стріла 21,0 м, у кількості 2 од. Пунктом 1.1. зазначеного вище договору визначено перелік техніки, якою замовнику (ТОВ «Славдорстрой) надаються послуги, однією з яких є автокран КС-45717 К-1 на шасі КамАЗ 65115 в/п 25 тон, стріла 21,0 м. У даному пункті не вказана кількість техніки, що надається за переліком. Пунктом 1.1. договору визначено, що послуги надаються на протязі строку дії Договору на підставі заявок замовника послуг. Замовник послуг подає заявку з зазначенням виду, кількості механізмів, місця та строку надання послуг за 1 (один) робочий день до початку надання послуг. Вказаним договором сторони погодили перелік техніки, якою можуть надаватися послуги, а кількість її виділяється на підставі заявок. Таким чином, замовник послуг має можливість подати заявку Виконавцю про надання послуг автокранами КС-45717 К-1 на шасі КамАЗ 65115 в/п 25 тон, стріла 21,0 м, у кількості 2 од. Отже, надавши перелік техніки, Учасник підтвердив наявність у нього технічної спроможності виконати передбачений ТД обсяг робіт, тому підстав для відхилення його тендерної пропозиції відповідно до абзацу другому пункту 1 частини першої статті 31 Закону у Замовника не було. Враховуючи вищезазначене, Замовником не порушено вимог законодавства в частині розгляду тендерних пропозицій та допущення учасників процедури закупівлі до аукціону.
2021-12-22 14:20:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | 23.12.2021 подано позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі до Донецького окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 23 грудня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 200/19056/21 |
Дата відкриття провадження: | 24 грудня 2021 |
Документи:
28 грудня 2021 09:41
|
Електронний підпис |
28 грудня 2021 09:39
|
200-19056-21_2021-12-24_1-570-F2E73C00-64C8-11EC-1F0F-776C622D620C.zip |
28 грудня 2021 09:41
|
Електронний підпис |
23 грудня 2021 14:31
|
Електронний підпис |
28 грудня 2021 09:39
|
200-19056-21_2021-12-24_1-570-F2E73C00-64C8-11EC-1F0F-776C622D620C.zip |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38144140 |
Місцезнаходження: | 84306, Україна, Донецька область обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Данко | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2021 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
417 500 000,00
UAH з ПДВ
|
411 067 903,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
419 975 000,00
UAH з ПДВ
|
413 542 903,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
411 067 903,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2021 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 10:36
|
ДУ №4 КАП №106_21 вул. Захисників України в м. Покровськ.PDF | укладений |
28 грудня 2022 10:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 10:12
|
ДУ №3 КАП №106_21 вул. Захисників України в м. Покровськ.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2022 10:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 10:29
|
ДУ №2 КАП №106_21 вул. Захисників України в м. Покровськ.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2021 10:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2021 09:47
|
ДУ №1 КАП №106_21 вул. Захисників України в м. Покровськ.PDF | зміни до договору |
28 вересня 2021 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2021 15:00
|
Договір КАП №106_21 вул. Захисників України в м. Покровськ.PDF | укладений |
10 вересня 2021 14:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна плану фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 106/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна плану фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 106/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення. Зміна плану фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 106/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 вересня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
290 212 230,57
UAH (в тому числі ПДВ 48 368 705,10 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Беручи до уваги лист торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, яким підтверджено настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) внаслідок введення воєнного стану, на підставі вимог розділу 19 договору підряду від 10.09.2021 № 106/21 (далі - Договір), керуючись статтями 652 та 654 Цивільного кодексу України, цією додатковою угодою дійшли згоди достроково розірвати (припинити) дію Договору за згодою сторін. |